close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יו"ר חברת השקעות? טיפים לניהול של חברות מובילות

מערכת שורשיז תשרי, תשפב23/09/2021

זה נכון שבתור יו"ר חברת השקעות המילה האחרונה היא שלכם. אך עדיין תצטרכו להקשיב להמלצות ולעצות של אחרים...

תגיות:
צילום: freepik
כל מי שרוצה לנהל חברת השקעות, חייב לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך. הרי להיות יו"ר חברת השקעות זה לא עניין של מה בכך, מדובר על תפקיד עם אחריות רבה. לכל מנהל או מנהלת של חברת השקעות יש מדיניות שונה, כזאת שהם מאמינים בה. זוהי הסיבה שבגללה ההתפתחות של כל חברת השקעות תהיה התפתחות אחרת. יש חברות שונות שיצליחו בענק ואחרות שימצאו את עצמן מתקשות מאוד לנפץ את תקרת הזכוכית. אז מה אתם צריכים לדעת בתור כאלה שאחראים על חברת השקעות מסוימת? יש לנו כמה טיפים שיכולים לסייע לכם להפוך את החברה למצליחה ומשגשגת.

תקבלו השראה מחברות אחרות
בתור יו"ר חברת השקעות תצטרכו תמיד לנסות להבין מה האחרים עושים בצורה נכונה. הרי לקבל השראה מאחרים זה דבר חשוב מאוד, כזה שיכול לשנות את תמונת המצב כולה. אם תדעו לקבל השראה מהחברות הנכונות, תוכלו גם אתם להצליח בגדול כמו שתמיד רציתם. אל תסתכלו אך ורק על מה שקורה אצלכם כי זה לא תמיד מספיק. יש עוד דברים שחובה עליכם לראות אצל אחרים וליישם אצלכם בעסק.

תנסו תמיד לחשוב בצורה יצירתית
כל יו"ר חברת השקעות יהיה כזה שיחשוב בצורה יצירתית ומגוונת. הרי קיימות עוד לא מעט חברות שונות בתחום ההשקעות, וכל אחת מהן רוצה להצליח בתחומה. אם לא תחשבו בצורה יצירתית ושונה, יהיה לכם קשה מאוד לנפץ את תקרת הזכוכית. תמצאו את עצמכם עומדים במקום, והחברה עצמה לא תצליח לממש את ייעודה. חבל מאוד שבגלל חוסר יצירתיות תמצאו את עצמכם הרחק מאחורי כל המתחרים. תוכלו להתייעץ עם האנשים הנכונים על מנת שהם יסייעו לכם בנושא הזה.

אל תפחדו לשמוע ביקורת
אף אחד לא אוהב לקבל ביקורת, בטח כאשר מדובר על ביקורת שקשורה לתפקוד שלכם. אך כל יו"ר חברת השקעות חייב לדעת איך לקבל את הביקורת בצורה נכונה. החוכמה מהביקורת היא לנסות ללמוד ממנה, ולא לראות אותה ככזאת שבאה להפיל אתכם. אף אחד לא ינסה להפיל אתכם, כל ביקורת נועדה על מנת לעשות סדר. אם תדעו להסתכל עליה בצורה הנכונה, תוכלו להרוויח ממנה לא מעט תועלת לטווח הרחוק. זה מה שעושה את ההבדל בין יו"ר שונים.



הקשיבו לעצות והמלצות של אחרים
זה נכון שבתור יו"ר חברת השקעות המילה האחרונה היא שלכם. אך עדיין תצטרכו להקשיב להמלצות ולעצות של אחרים. ככל שתהיו יותר קשובים ופתוחים, כך תוכלו להרוויח מכך לא מעט תועלת. פתאום תמצאו את עצמכם משפרים בצורה משמעותית את המקום שבו אתם נמצאים. הרי אחרים יכולים לספק כל מיני עצות חשובות שעושות את ההבדל. עושות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון – וזה מה שצריך לדעת.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה